Merhaba hanımlar oğlum 3 yaşına yeni girdi tuvalet eğitimi vermeye başladım 1 ay oldu ama hala bn sürekli sorunca gidiyor tuvaletin var mı diyorum yok yok diyor ama pipisini tutuyor zorla götürüyorum yapıyor lütfen bana tuvaletin gelince şöyle diyorum tamam diyor ama söylemiyor söylerim ne yapmam lazım bide büyük tuvaletini tam yaparken fark ediyorum ya altına yapıyor yada tuvalete götürünce yapmıyor