ha geldi ha gelcek derken geldi sanirim.geceleri 2 kere uyanan kizim 3 gundur saat başi uyaniyor birde amaç emmekte degil.elini tutuyorum burdayim diyorum uyumaya devam ediyor.oda ayirmistim dun dayanamadim anne yani besigine aldim elini tutarak uyudum oyle uyudu cok sukur.simdi bu atak miyoksa beni mi istiyor yaninda.bu arada hic oyle bizim yatagimizda yatmadi ya da el ele uyumamistik🙄