Duygusuz tugceerva06 ne sınavına hazırlanıyorsunuz? Benimde 7 yas ve 3 aylık cocuklarım var finaller yaklasıyor bebegim dogmadan önce gece calısıyorum büyük oglum uyuyunca ama şimdi naparım bilmiyorum
Dmt-01 tugceerva06 18 aylık bir kızım var dgs ye hazırlanıyorum ama olmuyo pek kızım sürekli kendisiyle oynamamı istiyor gündüz uykusuna yattığındada anca ev işi yemek filan onunla uğraşıyorum olmuyo yanş çok zor bir ay kaldı ama 0 çekecem gibi bu gidişle
tugceerva06 Dmt-01 ay gerçekten zor bir buçuk yılım var benim de sınava. Şu an bebeğim 9 aylık o aylara gelene kadar seninkinin ayına gelene kadar bir şey halledilir mi acaba
Duygusuz tugceerva06 bende seneye hazırlanmam kpps ye aslında bu sene den başlayacaktım ama bebek olunca bu sene zor seneye geceleri calısırıım
Dmt-01 tugceerva06 yani bebeğinizin gündüz uykuları uzunsa eğer konuları halledebilirsiniz sonrasında da bol bol soru çözersiniz zaten ama gündüz uykusu pek yoksa ya dq uzun değil kısa kısaysa biraz zor olur