Esinkrglle büyüdü büyüdü ama biz de çöktük😁 böyle böyle geçecek. İnsan her seferinde altından kalkamayacakmış gibi geliyo ama her seferinde de geçiyor. Atak dönemlerini takip ederseniz en azından ruh halinizi ona göre hazırlıyorsunuz. Bir de her zaman olmamak kaydıyla ben çok çok huysuzlandığında calpol veriyorum. Malum atak dönemlerinde fiziksel olarak da büyüdükleri için kemik ağrıları oluyor sanırım. Bize zor ama asıl onlar için kim bilir ne kadar zor ve sancılı büyümek.