Merhaba 3-5 ay arası geceleri mükemmel bir düzenimiz vardı. Saat 4 ve 7’de emmek için kalkar 9-10 arası tamamen uyanırdı. Şimdi ise 5.ay bitmek üzere… gece 2’de bir kalkıyor sabaha kadar emmek istiyor. Bıraktığım an uyanıyor, bağırıyor ya da ağlıyor. 3 haftadır savaş veriyorum ama ne yapsam olmadı… yatar pozisyonda emziriyorum Allah’tan biraz da olsa uyuyabiliyorum. Başına gelenler ne yaptınız? Var mıdır bir çözümü? Teşekkürler 🌸