Smyra58 4 yaşında en büyügü 3 oğlum var. Salam sosis hiç yedirmedim. Eve bile almam. Bizde yemeyiz. Sucuğu da yılda 1.2 kez kendim yapıyorum. Kıymayı birkaç kez çektirip baharatlayıp strec filmle sucuk şekli verip buzluga atıyorum. İnanın 1 kere yapsanız bu sucuk sa digerleri ne dersiniz. Kahvaltıda vermiyorum ama pogaça tost gibi şeylerde bu kendi yaptıgımı kullanıyorum. Hazır olanı zaten hiç yemedi. Yedirmem de. Öyle birşey yiyeceğine aç kalmasını tercih ederim.