Nadireela Günaydın arkadaşlar mop veye vilada alacagimda sizce hangisi daha kullanışlı kullananlar yorum yapabilirmi???
Eymenduygy Nadireela ikisini de kullanıyorum viledanın yerini alamaz bence 🤷🏼♀️ Moru günlük kullanıyorum elimin altında ama dip köşe silerken vileda 👌🏼
Reyna Nadireela mop dediğiniz hangisi oluyo dikdörtgen olanlar mı? ben şu yuvarlak pedala basınca dönen vileda markayı kullanıyorum memnunum