tosbikannesiii Mom07374 tıkanıyordur sütünüz çok gidiyor olabilr emzirirken göğsünüzü makas şeklinde tutun
KutayinAnnesiii Benim oğlumda da oluyor tıkanıyor bir anda Süt tazyikli gittiği için bir anda boğazına kaçıyor biraz dik tutarak emzirebilirainiz ve elinizle makas yapın göğüsünüzün ucunu sütün hızlı gelmesini engelleyin
Mevakemaleyna KutayinAnnesiii orada süt bezesi olmasina neden oluyorsunuz dogru birşey degil ön sutu sagip vermeliymişiz emzirme danismani oyle dedi bana bizde de oluyor