EbrarBostanci-81 canım daha küçük ya bebeğin normal öyle olması . Benimki de öyleydi ilk zamanlar da şuan 2 ay 11 günlük oldu hala arada öyle oluyor ben kendim engelliyorum elimle falan . Ama senin sagdigin sütü de icermen lazım . Çünkü bebeğin ilk emdiği süt ön süt oluyor sulu kısım oluyor en son emdiği yağlı süt yani son süt oluyor . Sen önden sağıp emzirrisen bu sefer yağlı kısim çok emmiş olcak kilo alımı artcak ve kaka yaparken sorun yaşayacak onu da bı araştır istersen . Ama sagdigin sütü de veriyorsan sıkıntı olmaz diye düşünüyorum