İyi günler hanımlar. 13 aylık bir kızım var ve 4 5 aydır 9 kiloya gecemedik hala. Kaç doktora götürdüm sadece kan ve idrar tahlili yaptılar bişey yok deyip geçtiler. Ama yemesine rağmen hala bı kilo artışı yok. Benim gibi bebeği olanlar varsa ve bı yolunu buldularsa lütfen yardım edin.