Merhaba güzel annelerim bebeğim üç ay iki günlük dün bebeğim uyutmaya çalışırken birden bire korktu Ellerini yumruk yaparak başını ve yüzünü kapatmaya başladı doktora götürdüm doktor normal olduğunu söyledi bu şekilde sıçramalar olması normalmiş Fakat sabah uyandığından beri 1-2 kez tekrar etti bu durum Böyle bir sorun yaşayan oldu mu lütfen yardım edin bana bebeğime ne olduğunu anlamadım onun böyle olması beni çok üzüyor😭😭