Glyykt MErbaa kızlar oğlumun kulaginin arkasinda küçük bi şişlik var ne olduğunu anlamadım bugün farkettim 4 aylık oğlum daha çok küçük o yüzden tedirgin oluyorum yarın hastaneye gidicem inş. Bu durumu yasiyan varmı acaba aranizda
[silindi] Glyykt benim oğlumun boynunda vardı ve doktor bı dönemde olabiliyo sorun yaratacak bişey değil geçicek demişti ve geçti. Ama tabiki sen yine de doktordan duy için rahat etsin 🤗
Glyykt [silindi] teşekkür ederim canım gercekten cok korktum dayanamayıp hastaneye götürdük dün gece 12 de gittik acile tükürük bezi veya kabakulak olabileceğini söyledi bugün tekrar gidecegix allah bebeklerim izi korusun...