Umay21 iki doğumumda da bir sürü eşya hazırladım ama hiçbirini kullanmadan geldim.
Gecelik daha rahat oluyor. Ben normal doğum yaptım, doğum sonrası kanama kontrolü dikiş kontrolü için çok sık baktılar alttan. O yüzden gecelik daha pratik oldu.
Depend aldım ikisinde de ama hastanede yandan cırtlı bez istediler muayenenin daha kolay olması için. Dependlerı evde kullandım.
Çorap ve geceliğin üst sabahlığı yetti üşümedim. Doğumlarım 25 Nisan ve 2 Mayıs oldu.
Bebeğe ilk giydiği dışında iki yedek koydum. Yaz da olsa yenidoğan bebek üşür, kalın battaniye de almanızı tavsiye ederim.
havlu koymuştum, sancı sırasında duşa girdim rahatlamak için iyi geldi.
doğumdan önce hoşaf komposto yapıp küçük şişelerde suyunu buzluğa atmıştım, Doğuma giderken yanıma aldım. Doğum sonrası hem süt inmesi için hem de tuvalet sorunu için iyi geliyor.
şimdilik aklıma gelenler bunlar, sorunuz olursa yardımcı olurum yine