Rose1221 Sevgili öğretmen anneler malum haftaya aşı randevuları açılıyor. Biontech olmak istiyorum emzirebilir miyim sonrasında acaba
Ate2020 Rose1221 bende geçen hafta bıontech aşısı oldum. Hatta post da açmıştım bununla ilgili. Doktoruma da sordum emzirmende bir sakınca yok dedi
bozobeydrk Rose1221 ay ben de bekliyorum heyecanla açılmasını😄 acaba öneri mi sunacaklar aşı için hangisini olmak istersiniz falan diye
balim5858 Öğretmen değilim ama emzirmeniz gerektiğini hatta bebeğe de sizdeki antikorların geçtiğini duymuştum yine doktora sormak en güzeli tabi ki
Rose1221 Ndrg-12 çok teşekkür ederim bebeğim sadece anne sütü aldığı için sonrasında emzirmeyin falan derlerse ne yapacağım diyordum😊 çok teşekkür ederim biontech olacağım o zaman ben de bi açılsın da randevular
Asya2402 Ndrg-12 Benim doktorum izin vermedi aşı için.Emziren anneler için önermiyorum diyor.Doktorum riskli gebelik uzmanı bir Prof. Ben aşı olmak istiyordum Ağustos’ta işbaşı yapacağım, kafam karıştı şu an
Rose1221 Asya2402 ben de uzaktan devam edeceğim belki ama korkuyorum olmamaktan açıkçası bebeğime de antikor gecer belki.
Ysfmt Rose1221 emziren annelerle ilgili bi calışma yapılmadıgı için kim ne söylese boş. ben ası oldugumda hemşire 3gün emzirmeyenler var.size kalmiş dedi.8saat emzirmeyin dedi. Antikor bebege de gecsin diyenler oldu.ben hemen emzirdim.inş ilerde bi sıkıntı oluşturmaz
Rose1221 Ysfmt evet ben de emzirmeden duramam zaten sütüm az ve bebeğim 3-5 dk zorla emiyor. Bakalım ben de olacağım sonuçta olanlar varmış inşallah sıkıntı olmaz
GlyAtlas Ysfmt bende cok karasız kaldım ve cok arasdırdım dokdorumuz asıdan sonra ilk sütünü sağ ve dök ondan sonra emzır demişdi bende oyle yapdım bi sorun olmadı not:ogretmen degılım 😉
Ysfmt Rose1221 ben de haftaya 2.dozu olucam.1.doz beni çok kötü etkilemişti.covid olmuş gibi hasta oldum.testim negatif cıktı.inş 2.doz normal gecer.bi de hasta olduktan sonra sütüm azaldı bundan mı kaynaklı bilmiyorum
Ysfmt Rose1221 baska sütü azalanı duymadım ben.benimki hastalıktan olmuş olabilir.inş sizde öyle olmaz
calikusuu Rose1221 Soruyla ilgili bilgim yok. Aşının iki dozu arasında bir ay var, zaten 1 ay sonra okul kapanıyor biraz geç kalmadılar mı?