HKyhn Arkadaşlar 4 gün önce Normal doğum yaptım. İlk ikigün kanamam gayet iyiydi. Fakat iki gündür çok azaldı. Pede falan hiç gelmiyor. Rengi baya açıldı. sizce normal mi? Yaşayan oldu mu ?
Hippbebesi Evet normal ara ara kanaman olacak benimde bir gün olup bir gün olmamıştı 40 gün kanama oluyor özellikle emzirirken salgılanan hormonlarla birlikte kanama gerçekleşiyordu