-kbra8- seninle aynı durumdayım Bnde yeni 1aylık evliyken hamile olduğumu öğrendim hemen getirmeyi düşünmüyorduk ama bi kızım oldu şimdi 10gün sonra 40ım çıkıcak Bnde düşünüyorum napacamı bilmiyorum spiral takmak istemiyorum hap veya iğnede kullanmak istemiyorum hormon bozukluğu yapıp kıl çıkarıyormuş iğne ve hap