BurakAlp tam 10 aylık bebeğim. Oyuncaklarla oynuyoruz bul takları var, geçirilen halkalar var onları geçiriyoruz. Borcama su koyuyorum onunla oynuyor. Bu ara renk kartları aldım kırmızı yeşil mavi sarı, o renklerde de oyuncakları var eleştiriyoruz. Tabiki o yapamıyor ama söylüyorum sarı top, yeşil kare vs. Havalar iyi olunca dışarıya çıkıyoruz. Şarkılar söylüyoruz özellikle sar sar makarayı şarkısına bayılıyor kendi de eliyle yapıyor 😊 benim arkama saklanıp babasının onu bulmasına bayılıyor 😂 bu ara çok çok anlamaya başladı herşeyi.