Merhaba arkadaşlar ben sezaryan doğum yaptım şuan kızım 11 aylık size sorum olacak bir kaç aydır vajinanın üst tarafında kılların çıktığı yerde 3 tane beze gibi şişler var doktora gitmeye korkuyorum öyle bir şeyle karşılaşan var mı hem gitsem kadın doğumcu alttan mı bakar ya o beni korkutuyor zaten 🙈