NarTanesi Uygulama içi reklamlar iyice zıvanadan çıktı sürekli reklam çıkıyor üstelik vidyolu sürenin dolmasını bekliyorum tamam reklama karşı değilim ama bu kadarı da fazla inanın şu reklamlar yüzünden giresim gelmiyor bıkkınlık geldi.. böyle düşünen bi tek ben miyim???
elifiii NarTanesi o kadar haklısınız ki, 15 saniye ve gürültülü oyun reklamlarını izlemek zorunda değiliz..
AygulSina NarTanesi bende reklam cikmiyor ilginctirki sadce su ekranin alt ve ust kisminda var iki kucuk reklam ve aydan aya bir tane cikiyor oda videolu degil
Annesininprensesi NarTanesi kesinlikle ya bende post açtım admin yenilik gelecek dedi ortada bişey yok midem bulandı artık reklamdan 🤢🤢🤬🤬 bide arada bi oyun mu ne öpüşenler falan çıkıyor 🤬
Ogulveannesi NarTanesi reklamdan 🤢🤮geldi artık dakka başı reklam 🤮🤮🤮🤮ya reklamlar kalksın yada program kaldıralım 😒