Kızım geç yatar 11 veya 12/12:30 gibi en geç ama şartlanmış gibi her gün 4:30/5 gibi uyanıyor. Beşiğinde oynuyor bizi çağrıyor gelmessek bağrıyor filan. Bu ayda normal mi acaba bana normal gelmiyorda bu arada bu huyunu ramazanda bırakmıştı ama tekrar başladı. Sizinde bebekleriniz uyanıyor mu böyle? Uzun oldu kusura bakmayın ama tak etti artık 😞