Merhaba, 2 yasinda kızım var… Surekli fayans beton parke vb. yerlerde uzanarak uyuyor.. kaldirip yatagina goturdugumuzde uyaniyor tekrar ayni yere… havalar sicak diye serin yer kolluyor diye dusunduk ama kis aylarinda da ayniydi… zamanla gecer dediler ama hala gecmedi…Sizlerde bu olaya benzer durum yasayan yada neden olabilecegini bilen var mi ?