Benim kızım da aşırı derecede oturmayı isteyen bir çocuktu ben 4 aydan beri kucagımda oturtuyordum şimdi ise 5 aylık koltukta kenarlarına yastık katıyorum yanında da oturuyorum bir 10 dk falan oturtuyorum salıncak aldım onda da yan taraflarına yastık sıkıştırarak oturtuyorum çok seviniyor çığlıklar atıyor