Brcklc ben de memnunum 👍 aslında siz gece uykusu için olanı almışsınız. Uyumasını da sağlıyor bebeğin night time olan ben gündüzleri original olanı kullanıyorum. Her ikisi de denediğim bütün damlalardan çok iyi. günde 10ml e kadar veriyorum her defasında azar azar bölerek asla tek seferde değil. Tek seferde 2 ml geçilmemeli ve toplamda günde 15 ml geçilmemeli.