Merhaba hanımlar benim 9 ay 25 günlük bebeğim var 5 aydan beri diş çıkarmaya başladığımız için sürekli ısırıp kendine çekiyor göğüsümu artık uçları o kadar ağrıyor ki dayanilacak gibi değil diş ağrısı gibi sürekli sızlıyor tek gogsumle emziriyorum ilk oglumda da tek göğüsle emzirdim artık dayanilacak gibi değil akıl verin sütten kesmeyi düşünüyorum çünkü ağrısından bazen çığlık attığım bile oluyor ne yapmalıyım süt emdiği için ek gıda da kabul etmiyor emziği bıraktı kafam çok karışık