Merhaba arkadaşlar.
Happy Momdan buraya geçtim..
Ben 33+6 doğum yaptım. Oğlum iki hafta yoğun bakımda da kalıp geçen hafta pazartesi taburcu oldu ..
Kilo sorunumuz var 2270 doğdu ve kilo alımında zorlaniyoruz malesef.
Doktor ek takviye mama vermemizi söyledi bizde tabiki veriyoruz Aptamil prematil..
Malesef emme gücü düşük olduğu için biberon la besliyoruz hem ne içtiğini de görüyoruz
Göğüsümu Gine de vermeye çalışıyorum unutmasın öğrensin diye ama göğüs ucumu tutamıyor.. tutunca da sanki cekemiyor sanki yoruluyor hemen …
Ne yapabilirim.
Hem süt sagiyorum, hep anne sütü hem mama veriyorum. İlk günler uyandiramiyordum zar zor iciriyordum.. şimdi en azından en geç 3 saatte bir kendi zaten uyanıyor ama ben iki saatte bir uyandırıyorum besliyorum..
Bana emzirme konusunda bir bilginiz varsa paylasirmisiniz. Göğüsümden emmesini çok istiyorum ama sanki çok ağır geliyor ona çekmek süt gelmiyor sanki bugün mesela en az 45 Dk emdi sandım göğüsümde ama çocuk açtı resmen mama takviyesi vermek zorunda kaldım yine… Ne yapabilirim 🥺