Hayırlı geceler kızlar kızım 7 ay 16 günlük alttan 2 tane dişi var ama 4 gündür sürekli huysuz sürekli salyası akiyo emmek istemiyo çıldırır gibi ağlıyo elleri ağzında jel kullanıyorum soğuk diş kasiyici veriyorum ama fayda etmiyo sanki benim bebeğim gitti başka bir bebek geldi resmen karakteri değişti nolur bir akıl verin