Oğlum 25 aylık artık beze bye bye diyelim dedik ve fakattttt 3gündür hep ilerleme varken bugün gün boyu ve bu gece hep üstüne yaptı hazır mı değil acaba 🤷♀️ Kaka korkumuz da var her gün yapıyor WC ama çok zorda kalınca ağlayarak öğlen uykusu kuru gece de öyleydi ama üşüttük mü olabilir mi acaba