birguzelanne_ gece emzirmeleri gece beslenmesine girmiyor aslında ve gece anne sütü iceriği gündüz iceriginden farklı oldugu için devam edin, kendiniz icinse mutlaka dogru takviyeler kullanarak yorgunluk durumundan kurtulabilirsiniz. özellikle günlük doz D vitamini, gece yatmadan magnezyum, haftada 2-3 kere omega -3 , multivitamin (dönüşümlü)kullanabilirsiniz. emzirme sadece beslenme olmadıgı için gece emzirmeleriniz de cok cok kıymetli. Naçizane önerim kesmemeniz yönünde, 13. ay gibi gündüz tek uykuya düşünce geceleri daha uzun ve kesintisiz uyuyacaktır. sevgiyle büyütün.