catlakbianne 3. Ay ve sonrasında kilo alımı zaten azalır.Bunu devlet hastanesinde emzirme hemşirelerinin verdiği broşürlerde bile yazıyordu atmasam foto atardım. Küçük oğlum 4 aylık. 3. Ve 4. Ay kilo alımı tabi ki 1. Ay - 2. Aya göre daha az. Ayaklar kollar patır patır oynuyor tüm gün oyun halısında 😂 4-5 saat de uyur gece.Ne zaman mık derse öyle emziririm. Büyük oğlumda da böyle yapmıştım.Çok stres yapmayın nolur, 6. Aydan sonra bazen 100 gram aldığı bazen hiç almadığı dişli dönemler de olacak.