Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 1 günlük oldu yüz üstü uymayı seviyor gündüzleri benim gözetimimde uyumasına izin veriyorum şimdi ise uyumamakta ısrarcı acaba yüz üstü uyursam bişey olur mu ? Yani ağzını burnunu yatağa çevirir diye korkuyorum kendini kurtara bilir mi ? Var mı bebişini yüz üstü uyutan 🙄 önerilerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum