yavrukussss Kızlar bebeğim 6 aylık uyanıkken aaa eee sesleri çıkarıyor ve çığlık atıyor. Uyurken de aaaa filan demeye başladı sizinkilerde boylemi veya boylemiydi qradada inliyor gibi bir yerini ağrıyor acaba yada öğrendiklerini mi tekrar ediyor anlamadım😂
ObirPrenses yavrukussss bizde 1 haftadır öyleyiz ve ağlayarak uyanmalarimizda var bizim ben diş diye düşünüyorum ☺️
elifiii yavrukussss büyüme atakları sırasında gündüz ögrendiklerini gece uykusunda tekrarlar, gayet normal
yavrukussss ObirPrenses yaaa belkide ondan miki ama agrimajtan ziyade böyle sesleniyor gibi anlam veremiyorum