Ceren12fln Solocann keşke öğlen 1 degil tüm gün yatakdan cikmasaydim canım cok sıkılıyo demeseydin 😁😁
Cns1903 Solocann keşke sabah akşam naz yapıp yatsaydım 😂 ve keşke sancı beklemeden sezeryan olsaydım 😂💕
WillyWonka Solocann oğlumun 3 boyutlu renkli ultrason görüntüsü yok.buna çok üzülüyorum. Doktor hiç böyle birşeyden bahsetmemişti bize😢
Ceren12fln WillyWonka ben almıştım ve kayboldu hic umursamadim ozmn nasılsa dogcak canlisi yanımda olcak die şimdi olsa altın kaplatir saklardim yeminle .. keskeeee
WillyWonka Ceren12fln valla insan sonradan anlıyor bazı şeyleri. Sağlık olsun kuzum yanimizdalar çok sukur😇