Asellbebek Merhaba Bebeğim 36 günlük röntgende çok fazla gazı çıktı. Makatta kaka yaparken ıkınma esnasında et parçası çıkıyor tekrar giriyor doktor normal dedi ama et parçasının girmemesi sıkıntı imiş. Böyle birşey yaşayan var mı acaba?Korkuyorum ya geçmezse
Esssma Asellbebek dediğin şey bildiğin hemoroid canım bizlerde de içeri geri sokmak gerekir dışardaysa ıkınmaktan olmuştur