19 günlük bebeğim son zamanlarda emerken sanarsiniz ki memeyle kavga ediyo. Sinirleniyo ağlıyo pozisyon degistiriyorum koltuk altı pozisyonunda bi kaç dakika emiyo sonra yine başlıyo e sütümde var neden boyle yapar acaba şaştım kaldim stres oluyorum haliyle bir fikriniz varmi arkadaslar