merhabalar 6 günlükken göbek bağımız düştü, üzerinden 4 gün geçmesine rağmen göbek deliğinin içerisindeki siyah kabuk gibi olan şey hala düşmedi göbek deliğinin içerisinde duruyor, bundan dolayı yıkayamıyoruz çocuğu oda düşsün öyle yıkayalım diyoruz ama bazı yerdeki derileri soyulmaya başladı, bu kabuk gibi şey ne zaman düşcek o düşmeden banyo yaptırabılıyormuyuz bebeği acaba 😊