Seda_17 benim bebeğimin reflüsü var ilk ayından itibaren mamasına bebelac mama katılaştırıcı atıyoruz aynı zamanda anne sütü veriyorsanız da kullanabiliyorsunuz bir miktar sağıp içine ekleyip içiriyorsunuz yada suyuna ekliyorsunuz kusmasını engelliyor hala devam ediyoruz mama katılaştırıcısına vermediğimde evet kusuyor ama aşırı değil doktor 1 yaşına kadar devam dedi şuan 6 aylık birde besledikten sonra hemen kucağınızdan kaldırmayın biraz 10-15 dk yatış pozisyonunda dursun ayrıca çok yatık beslememeniz gerekiyor biraz dik duracak kucağınız da reflü yatağıda çok işlevsel önlem alınması gerekiyor kısaca sürekli kusmalar devam ederse miğde rahatsızlığına sebebiyet verir dedi doktorumuz bizde önlemlerine dikkat edip azalttık çok şükür üzülmeyin kontrol edilebilir bir durum rabbim sağlıkla büyütmenizi nasip etsin 🌸