Merhabalar 🙋♀️ Bebeğim 42 günlük ve normal doğumdan sonra ilk defa adet gördüm bugün sütümün azaldığını hissetim bebeğimi aynı şekilde ben emzirdim ama normalde emdiği süreden daha az sürelerle emdi huzursuz değil ve ağlamadı ama karnı doymuşmudur sizce ? Birde iki gündür emziğe alıştı onunda etkisi varmıdır aç olsa da ağlar diye düşünüyorum çelişkide kaldım adet görmek sütümün kesileceğini mi gösteriyor yoksa 🤷🏻♀️