1 yaşında kızım var henüz dişi çıkmadı her sıkıntılı anını dişe bağlasak da bir haftadır yeni huy edindi küçük hanım.Güya uyuyor gözler kapalı ama uykuya dalamıyor sanki kolları ayakları hiç durmuyor dönüyor da dönüyor.Kalkıp oturuyor gözleri yine kapalı bi şikayetimiz yok sağlık olarak ama bu uykuda boks yapması beni çok yoruyor başında beklemek zorunda kalıyorum saatler sürüyor kıpırdamadan yatması 🤦🏻♀️Neden böyle oluyor acaba yaşayan var mı ?