Kızlar ya oğlum 1 yaşına basacak yakında. Bu aralar sürekli çığlık atıyor hem sevinçten, hemde bazen sinirleniyor istediği olmayınca ondan . Çok sinirleniyor ,kızıyor, dişlerini sıkıyor. Bu yaşta normal mi sizce ? Saldirganlasiyor iyice . Korkuyorum hep böyle kalırsa diye.