Kızlar ben bebeğim emmeyi bırakalı hayli zaman oldu fakat sağ gogusumde son emzirdigim zaman mastit oluştu neyse ben onu bir şekilde geçirdim evde kendi yöntemleriyle ama o gün bu gündür diğer gogusume nazaran küçük kaldı sizce neden başına gelen varmı ne yapmam lazım