Kızlar ben kızıma ek gıdaya erken başladım 4,5 aylıkken yoğurtla başladım hergün bir yemek kaşığı yoğurt verirdim 5. Ayına girince tadımlarını yaptım 5. Ayın sonuna doğru da artık öğünlere geçmiştim öğün dediğimde sabah kahvaltı öğlen meyve akşam pirinç unu yapıyordum şu an 6 ay 6 günlük dişleri bir hafta önce çıktı nasıl çıktığını da anlamadık bi sıkıntı da olmadı ne ateş ne huzursuzluk ama şu an kaşığı ağzına götürdüğüm an hmmm diyor ağzını açmıyor ve huysuzluk yapıyor hoş hep huysuzluk yapıyor diş ağrısıdır diye düşünüyorum ama bir yandan da zayıflayacak diye korkuyorum sadece beni emiyor çok üzülüyorum bu duruma bu zamana kadar bayıla bayıla yiyen kızıma bişeyler oldu hergünüm ayrı bi üzüntü diş dönemi böyle bişeymiydi oysa ne kadar sakin ılımlı bi kızım var diye hava atıyordum bende ona buna ilk bebeğim tecrübesizim de ne yapıcam hergün bugün bişey vermiycem diyorum sadece beni emiyor başka bişey istemiyor sonra aç kalacak diye dayanamıyorum ama yemeyince de çok üzülüyorum 😔 sizin iştahsızlık oldumu ne yapmam lazım şu an ne onu rahatlatır birde yemek yememesini napıcam beni emiyor zaten diye kendimi teselli mi edeyim 😞 yoksa bu çocuğun bünyesi alıştı artık yemeğe zorla demelimiyim