Melikegunessm Oğlumun kafası arkası düz doktor yastık al dedi aldim su an kullanıyoruz ama boynu rahat edemedi kafası aşağı doğru duruyor boyle durum yaşayan var mi
Sinem16y Melikegunessm bende yastık aldım ama hıc kullanamadım ben pek etkisini göremedim sağ sol sureklı çevirdim ben o sekılde düzeldi..
okuyananne222 Melikegunessm kullandım yaşamadık öyle bir şey. 2 günde düzeldi kafa şekli çok hızlı etki etti.2 3 aylıkken kullanılmalı. 4.ayda hareketlenmeye başlıyorlar
mina00 Melikegunessm ben dogdugundan berı kullanıyodum sonra sıcaklar olunca terletdı artık 1 aydan fazladır kullanmıyoruz
Melikegunessm okuyananne222 galiba yastık.biraz yüksek ondan boynu o şekilde oldi bisey olur mu acaba
mina00 Melikegunessm hayır acıkcası hatta o kadar alısmısdı kı o olmayınca aglıyodu uyumuyodu, ben hazır almadım bebek arabası ıcın ıclık yastık ve battanıye yapıp satan bırınden aldım