Merhaba hanımlar 3 aylık bebeğim sanırım kucağıma çok alıştırdım şimdi sürekli benim kucağımda durmak istiyor. Gaz problemi de var şöyle yatırıp da oyun oynayamıyorum sürekli kucakta gezicek. Eşime veriyoim yemek yiyim diyorum 5 dk durmuyor yıkıyor ortalığı. Nolur geçici bir dönem olduğunu söyleyin artık kollarım koptu evin içinde gezdirmekten