Kızlar oğlum 15aylık adına seslendiğim zaman hemen döner bakar söylediğim çoğu şeyi anlar yapar adımla bana seslenir gayet yaşıtlarına göre akıllı Zeki bir çocuk aslında her dediğimi anlar göz teması gayet güzel kurar sürekli öp beni dediğimde sıkılmadan öper ben onu çöktüğümde aksine mutlu olur hoşuma gider soru sorduğumda evet hayır diyebilir daha aklıma gelmeyen şeylerde var tabi diş çıkarma aşamasında birde çok sinirlendiği zaman kafasını betona vuruyor bir kaç gündür de parmak uçlarımda yürüyerek koşmaya çalışıyor ve tek elini aklına gelince gel gel yapar gibi sürekli hareket ettiriyor özellikle asöında birşey isterken daha çok yapıyor size sorum şu otizm teşhisinde bürün belirtilerin olmasımı gerekiyor yoksa bi kaçı da yeterli oluyor mu sizce bunlar otizm belirtisi mi lütfen bir cevap verin