50 cm doğdu 4. Ay kontrolünde 70 cm cıkmıştı
benim boy 176 ben 55 cm doğmuşum bebeğim babaya cekti bana göre kısa doğduğu icin düşünürken şuan iyi giidiyor
ama arkadaslarında dediği gibi kardeşim misal cok kısaydı ergenlikte bi boy attı ki sormayın..👏🏻