Dmlaemre Arkadaşlar merhaba kızım 2 yaşında yavaş yavaş sütten kesme sürecini tamamladım dünden beri emzirmiyorum ama göğüslerim çok kötü şişti sütüm çok fazla ve ben napıcam bilmiyorum önerilerinşz nelerdir acaba :(