Alyakusu Emzirme döneminde saç boyatmakla ilgili net bilgiye ulaşamadım kızlar saçlarımızı dipten boyayabiliyor muyuz bilen varsa söylesin 2 yıldır kuaföre hasret kaldım
Zeyy16 Alyakusu 6 aylıkken bnde boyamıştım cnm ama siyah bir boya Saçı açma işleri vs ypmadm yani herhangi bir sıkıntı olmadı
mina00 Alyakusu ben hamıleykende emzırırkende sacımı acıp boyadım bısey olmuyo yanı, annemde bana hamıleyken boyamıs tabı 4.aydan sonra