ZBosma Toprak05 kokması normal ama çok aşırı ise kaka örneğini laboratuvara götürüyorsunuz kontrol ediyorlar ben iki defa şüphelendiğimiz de acaba rahatsız mı diye doktorumun isteği üzerine yaptırdım bir şeyde çıkmadı
cydcvk Toprak05 eğer kafanıza takılıyorsa kakayı yapar yapmaz 20 dk içinde eşiniz bezi acile götürsün tahlil yapıyolar canım ama bence normal gibi
S_x_w Toprak05 benim bebeğimde mama içiyor ama sadece similac içerken aşırı koktu diğerlerinde kokmadı şuanda aptamil içiyor yani ve koku yok
Toprak05 ZBosma genelde koku varsa üşütmüştür veya enfeksiyon diye biliniyor .. neyseki birşey çıkmamış sevindim..
Toprak05 cydcvk evet bebekte huzursuzluk sezersem mutlaka götürürüm.. kontrolü var doktora söyleyeceğim mutkaka
ZBosma Toprak05 vallahi bilmiyorum enfeksiyon kısmında bir şey çıkmadı ama üşütme konusunda şuan bir bilemedim dikkat edeceğim bende belki de üşütüyorumdur teşekkür ederim 🌸