Guzelkizim1 3 kez mama iciyo kızım vermezsem Agliyo sizde durum nasıl bayanlar tok yatiyo ama alıştı sanirim
mina00 Guzelkizim1 ben emzırıyorum bu aralar dısınden, grıpden dolayı fazla uyanıyo, 2 kez falan uyanır normalde. Sabahda en gec 6da kalkar. Sızınkı ne zaman uyanıp uyuyo, bencede benımkıde aclıktan degıl alısmıs sadece
hamzabebek Guzelkizim1 Bende bugün böyle bı post acacaktim.bebegim 8 ay 5 günlük emiyor ve gece milyon kere uyanıyor.yedirip bi saat içinde uyutuyorum ama sağa sola donmede en ufak seste uyanıyor.
Eliftoprak44 Guzelkizim1 bir aralar hiç uyanmazdı mama için. Uyanırdı ama geri yatardı. Bir aydır bir kere gece 3buçuk gibi mama içiyor. 6da uyanıyor en geç. Sizin bebek kaç kilo ki.
Berna124 Guzelkizim1 sabah 10 a kadar uyuyor 9 aylık kızım 3-4 saatte bir de mama içiyor ama uyanmıyor
mina00 hamzabebek uyutacagınız zaman vıdeo falan ızleyın, benımkı seslı ortamda uyuyunca sese alısıyor sakın ortam olunca sese uyanıyor
Nevanin_annesi hamzabebek evde yardımcı kadın ve kaynanam pat küt kırar döker ruhu duymaz ben ve eşim herhangi bi salondan mutfağa geçsek uyanır 🤷♀️ 7.5 aylık bazen gece 3 kere bazen milyon kere uyanır emer . 6 dan sonra bir daha besuge gitmez
Fencimam hamzabebek sizinle aynı aylık kızım var gece en az 3 kere kalkıyor emmek için değil uykuya dönmediği için . Ağzına meme alıyor hemen uyuyor bende tekrar beşiğe koyuyorum. Diş dönemindeyiz ve saaat bası ayakta memede uyuyor beşiğe geçmiyor yanımda uyutuyorum
hamzabebek mina00 Ninnisi var onu açıyorum bende yanına uzanıyorum o şekilde emerek döne döne uyuyor.
mina00 hamzabebek saat 7 gıbı nestle ve ya heınzın kasık mamalarından yıyor saat 8 bazen 9 bucuk gıbı azıcık emıp uyuyo cogu zaman 12-1 gıbı uyanıyo yıne emıyo uyuyo bıde 3-4 gıbı uyanıyo. Ama dısı onu acıtdıgı ıcın rahat uyumuyo bu aralar
hamzabebek mina00 8-9 da uyuyan bir bebeğim olmadı 😭😭 masallah diyeyim size.11-11 bucuk uyku saatimiz.10 gibi bende herobaby iyi geceler veriyorum ama yine uyanıyor.bu gece aklımda yine uyanırsa biberona koyup vermeyi deneyeceğim.surekli memeye uyanıyor süt olmuyo ki emzik niyetine kullanıyor beni
hamzabebek Nevanin_annesi Sabah 6 çok erken 🤦♂️ benim oğlum sabah 5-6 ya kadar devamlı uyandığı için derin uykusu 6-10 arasi o yüzden bende o sürede deliksiz uyuyabiliyorum
Adnsare_p Guzelkizim1 Canım herzamanki sattin de uyuyor 150 CC yapıyorum gece çok nadiren bir kez beslenme oluyor
mina00 hamzabebek benımkı kendılıgınden uyku saatı secdı kendıne, emzık verdınızmı hıc belkı onu tutar bence aclıktan degılde alısdıgı ıcın oyle yapıyorlar hep dusuuyorum sudden nasıl kesıcem
hamzabebek Fencimam Bende aynı yanımda uyutuyorum eşim başka odada biz bebeğimle uyuyoruz.alttan bir dişi çıktı onun da etkisi var tabi