Donebaris Merhaba 8 gunluguz gogsunde hafif cukur var kunduraci gogsumu bilmiyoruz aglamaktan gozlerim kalmadi doktortestlerinde biseydecikmadi kimse bisey demedi bebeginizde boyle bi durum varmi zarari oldumu
Raziyeberra Donebaris oyle birşey başıma gelmedi bir kaç doktora daha götürün bnece inşallah birseyi yoktur
Esssma Donebaris bi sorun olucağını düşünmüyorum mesela şişersede dokunmayın geçer diyor doktorlar testler normalse nörolojik muayenesi yapıldıysa tabiki sorun yoktur inşallah🤲🏻
Zeynep3000 Donebaris benim oğlumda var güvercin göğüs şu an 6 yaşında Bi zararı olmadi. Bende çok tedirginim.
Mom042 Donebaris ayyy iki kizimda oyle ortasi cukur guverxin goguslu diyorlar hakkaten buyuk kizimin gogus trafi daha onde duruyor atiyim foto istersen 6 aylik kizimdada var
Uguremir Benim oğlumda da var ama doktorlar bişey demedi genetik te olabilir dediler bilemiyorum bende 🙄
Zeynep3000 Uguremir evet genetik oluyormuş çoğunlukla. Benim kardeşimde de vardı kardeşim ameliyata oldu geçen sene. Ama erken tedavi edilince korseyle duzeliyormus
Zeynep3000 Ben bi doktora götürmüştüm doktor korkulacak hiç bisey yok ilerde askerlikten de muaf olur demişti 😳
Zeynep3000 Uguremir bana en geç 2 senede kontrole getirmen gerekir dedi. Hemen kalbine ve ciğerlerine yönlendirdi götürüp muayene ettirdim sorun olabiliyormuş bazen.
Uguremir Zeynep3000 Bende yine bir doktora götüreyim insalalh bir şey yoktur peki muayene edince ne dendi size
Donebaris Mom042 guvercin goguste cikinti oluyonus disa dogru bu ice dogru bugun cocuk doktoruna gitrdum yeni dogamda normal ilerki yaslarda daha cok ioerlerse o teshis konuruzulmeyin dedi
Yade012 Donebaris çukur değil ama oğlumda fındık gibi çıkıntı var doktor röntgen falan çekti göğüs kemik yapısı öyle demişti. Belki sizinkide öyledir göğüs yapısı öyledir